Examensmiddag

Skolan är nu klar, jag har blivit godkänd på exjobbet och kredit- och obeståndsrätten gick också bra. Så. Himla. Skönt. Jag kan inte bli gladare. Nu hoppas jag på att något företag finner mig intressant och vill ha mig som medarbetare :) 
 
I lördags firades min exmen med familj och släkt. Jag är väldigt nöjd med kvällen. Kari fixade god grillad mat och kära syster gjorde fina och goda kladdkakor :) 
 
 
Chokladkladdkaka med lemoncurdtopping, smarrigt!
 
 
Vitchokladkladdkaka med lemoncurdtopping, också väldigt god! :) 
 
 
Nu kan jag börja min egna historia på ett pandoraarmband :) Dom är väldigt fina och kan bli väldigt personliga eftersom att berlockerna kommer belysa en händelse som man varit med om. Kul! :) 
 
 
 
 
En påse som det står "Dagens rätt" på och i den låg bland annat 1 kg kola, Johannes suckade och skakade på huvudet när han såg att jag fått det. Undra varför?? Haha. 
 
Jag är jättenöjd med mina presenter och kunde inte haft en bättre lördagskväll.
 
Tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0