I'm alive.

Bloggtorka. se. Har varken haft ork eller ro till att blogga. Mycket energi har gått åt till skolan och det sista som ska göras. Sista veckan var en tuff vecka, då hade jag prestentation/opponering av exjobbet plus två tentor. Så nu får ni hålla alla tummar och tår för att detta ska gå vägen så att jag kan få kalla mig ekonom ;) Imorn är absolut sista dagen med skolarbete, kompletteringen av exjobbet ska lämnas in och det kommer vara med glädje jag trycker på skicka knappen. Outsourcing (det exjobbet handlar om) står mig långt över örenen och jag vill inte ha med det att göra på ett bra tag framöver! 
 
I övrigt så vet jag inte mycket mer vad som händer. Jag blir arbetslös imorn och hoppas att jag kan få något napp på dom jobben jag har sökt. Skulle vara kul om jag kunde få komma igång att utvecklas och skaffa mig erfarenhet inom min utbildning och att få täna lite pengar :) Men det gäller att ligga i och visa att man är värd "det där jobbet" :) 
 
För cirka två veckor sen blev jag moster och förra veckan var jag hemma och fick träffa lilla tjejen :) Så himla söt. Jag passade på att mysa så mycket jag kunde med lilla Lova :) 
 
 
 
Det är så att man smälter <3
 
 
Dags att göra ett sista ryck med exjobbet så att det är okej att lämna in imorn :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0