Tänk om..

Så nervös! Har omtenta om någon timma i beskattningsrätt. För tillfället känns det som att allt jag kan är som bortblåst. Jag är orolig, mest för att jag inte ska klara tentan. Vilket jag måste, annars får jag vänta ett HELT år innan jag får skriva den igen! Usch! Jag vill bara bli av med ångesten och pressen som jag har just nu. 
 
Det är svårt att tänka positivt när jag en gång har kuggat tentan, jag vet exakt vad som väntar. Tidspress, inte förstår frågan, hur ska jag skriva och formulera mig. Tankarna är många. Oftast brukar jag längta tills tentan är över, men på något sätt vill jag inte ens gå dit och skriva den. Jag vill inte misslyckas igen. Ungefär som när man skjuter på ett problem som man behöver ta tag i, så känns det nu. Jag vill skjuta på tentan lite lite till för jag är inte redo än.
 
 
Tänk om....
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är bäst Sara! Jag hoppas att tentan kändes okej, men har hört av flera att den var väldigt svår! Jag håller tummarna för att den gick bra! <3

2013-03-11 @ 09:57:25
URL: http://hennessanning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0