The BIG day

Idag är den stora dagen kommen, SLUTINLÄMNING av examensarbetet! Nu har vi lämnat vårt arbete för granskning och betygsättning. Just nu kan vi inte göra mer än vad vi redan gjort. Men jag är väldigt nöjd med det Åse och jag har åstadkommit :) VI ÄR GRYMMA! 
 
Vi var inne en sävng på stan nu på fm och det var konstigt att vi, efter vår shoppingtur bara kunde åka hem och inte göra någonting. Och egentligen var det konstigt att gå på stan för det har vi inte kunnat göra på länge. Men jag kom hem med en kavaj och ett par coola örhängen och en ring. Bild kommer kanske senare :) 
Tyvärr är det så att vi inte är lediga egentligen, vi har en tenta som ska skrivas också. Men idag tog vi oss lite ledigt för att vi behöver det :) 
 
 
 
 
Ikväll väntar middag med fina tjejer och för att fira att slutinlämningen är inskickad :D 
WoopWoop

Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till med examensarbetet, och du var värd att få köpa dig lite fint. Kram.

Svar: :) Ja, det tyckte jag också :) Kramar
Sara

2013-05-18 @ 09:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0