Låt mig vinna på lotto

Åh, vad har jag gjort av min lön denna månad, ångest. Har varit allt för generös.
Får sluta upp med det. Tjänar inte samma summa längre. Och nästa vecka ska jag till Stockholm.
Se PINK! Det ska bli sjukt kul, men det blir ingen shopping i staden.
Igår var jag med min kära vän Pernilla, det var alltför länge sen. Vi åkte till Karlsson =)
Jag köpte endast ett pannband som jag ska ha nu när springträningarna drar igång. Och det kostade endast 14,90.
Kan jag gå med på. Det var iag kul att umgås med Pernilla, det var det viktigaste =)
Innan vårt höstlov hade vi matteprov, det fick vi tillbaka igår. Det var positivt. Jag var godkänd.
Vet inte när jag fick godkänt på ett matteprov sist.
I helgen var jag också på halloweenparty hos Maria och Jesper, det var kul. Alla var utklädda och det var maånga som var det i stan också när vi åkte in dit framåt sentimmarna. Jag var en häxa, men helt svart var jag inte. Hade en lite roligare häxklänning, får se om jag har någon bra bild som jag kan lägga ut senare.
Nu ska jag torka disken så att inte Johannes får sköta det själv.
Ge mig en lottrad ;)
Kram

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad roligt att du har blogg, gumman:)



Kram kram

2009-11-03 @ 22:56:44
URL: http://rosaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0