Väntan tär ;)

I natt var jag pigg och kunde inte somna, Johannes och jag låg och pratade, han var också pigg. Halv två var klockan när jag kollade, jag skulle upp vid 06,30. Shit tänkte jag. Somnade, klockan ringde och jag var inte särskilt trött. Men det är ju kolsvart ute när man vaknar så tidigt. Skulle kunna tor att klockan bara är tre på natten ungefär.
Upp och hoppa göra sig i ordning och bege sig i blåsvädret till skolan. 2 h lektion sen ringde jag mamma så hon kom och hämtade mig =)
Idag har det packas mer från rummet, har inte ork och lust till redigt än, vet inte var jag ska ha sakerna någonstans. Johannes? Mamma?  Johannes? Mamma? Så går det runt för varje sak jag ska plocka ner. Jobbigt.
Kvällen blev två pass på gymmet, bootystep och spinning blev det idag. Fy tusan vad trött jag var efter dem två passen. Men man är nöjd när man har tagit sig igenom dem och att det är slut.
Onsdag= Grey´s Anatomy. Och vad händer då, jo då är det störning på tv:n. Surt, lite smått irriterad på det eftersom att det är ju så bra. Men lite fick man ju utav programmet och vad det handlade om. Kanske får bli reprisen på söndag.
Jag väntar fortfarande på brevet från posten så att jag kan hämta min telefon. Jag får ingen ro, skyndar mig hem efter skolan för att se om det har kommit. Och idag, icke sa nicke!
Dags för mys och Johan Falk på datan =)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0