Klara Färdiga Gå

Jaha, då har man städat hela lägenheten, inte en kartong eller möbel eller något äv kvar där nu.
Nu är det helt rent, eller det hoppas jag iaf. Jag orkar inte städa mer.
När jag städade förut hade jag kavr outfiten som jag hade när jag var och fikade med Mo, så när jag städade toan, stod jag i svarta knälånga byxor och kilklack, det kändes så rätt då ;)

Som sagt, jag tog en paus i mitt städade och umgicks lite med Mo. Vi tog en lunch på Orchidea, det är så gott där. Det blev en taco-feta toast. Smaka den, jätte god. Och medans v åt gjorde vi det som hon och jag är så bra på, PRATA ;)
Jag kommer sakna stunderna nere på planen. Vi som nästan alltid låg sist i ledet på uppvärmningen, för att vi pratade hela tiden. Bästa Mo <3

Igår hade jag Albin en stund på kvällen, fick lite mys iaf, och det var när jag natta han. Innan när vi var ute hos Kicki och familjen så hade han mest tid med att äta cheese doodlez och ringar och busa med Vera och Siri. Härliga Unge!
Längtar redan tills jag får pussa och kramar om dig, hur ska moster klara sig utan sin minsta kärlek? <3

Mamma och Maria mina rådgivare, mina bästa och mina älskade!
De hinner jag se igen innan jag åker, måste även träffa Isabell innan och ge sötungen en puss =) <3

Sen kan jag bege mig till Karlstad.

Nu ikväll hade jag även ett litet kramkalas med den andra bästa vännen Hanna<3
Man får inte missa någon innan man åker så här långt bort..

Maila era adresser till: [email protected]
Tack =)

Nu är kärleksbrevet klart, nu ska jag se om jag hittar något godis i hemmet ;)

Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Mo

Lycka till gumman! Är helt övertygad att det kommer att gå bra för er i Karlstad :) o glöm inte att lägga ut bilder på lägenheten ;) väntar spänt på att få se!

2010-08-30 @ 14:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0