24 februari

Yttligare än dag har gått i denna månad. Och idag, idag när man slog upp ögonen så fanns det lite solsken ute. Nu vill solen börja skina här, i vårat vinterland. Den har tagit sitt varv runt sin axel. Kanske blir inte vintern superlång. Eller det är vad man kan hoppas på iaf.

Idag har jag jobbat, jag var trött när jag kom hem. Men eftersom att jag har träning klockan 20,00 kan man inte varva ner och slöa i soffan. Näe jag gjorde lite varma mackor, och har OS på på tv:n.

Lägenheten står stilla nu, känner varken lust eller ork till att hämta lådorna i mammas förråd. Det är inte helt färdigt bland dem saker jag har här nu. Sen saknas någon möbel och annat. Får väl börjata tag i det nästa vecka. Jobbar resten av veckan. Eller inte söndag men då blir det kanske cup och då är man trött när man kommer hem därifrån.

Imorn spelar Sverige hockey 06,00. Skulle vara kul och se, frågan är om man kommer upp. Börjar inte förrens elva annars.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0