6 dags vecka

Det kändes imorse när jag skulle gå upp att jag varit igång hela veckan. Har inte haft en ledig dag denna vecka. Har haft nån kort dag men man har ändå varit på jobbet ombytt, och försökt att vara på hugget.
Idag har jag inte varit så på hugget. Varit trött och sånt.

Igår var jag en sväng hos min syster efter jobbet, som vanligt. Tycker ni att vi umgås mycket hon och jag?
Vi trivs så bra ihop och jag måste berätta om mina ideer om lägenheten.

Vi klockan sex skulle jag möta Emma på Domus. Vi handlade lite käk och begav oss hem till hennes killes lägenhet. Vi började med maten som blev, fjärilskotletter, potatisgratäng och sallad med cola till det. Det blev redigt gott. Lagom tills vi ätit upp började Let´s Dance,  så vi begav oss till soffan och kollade på det. Det var en mycket mysig kväll. Längtar redan till nästa kommer =)
Rabih åkte ut, det gör mig inget. Bara Clauida står bland topp två och kanske helst vinner.

Imorn tänkte jag ta mig en ny tripp till Högsby hämta hem mina kartonger med sakerna som behövs till lägenheten. Hoppas dem hinner städa ur den nya imorn bara. Är sugen på att börja plockaupp i skåp och sånt där =) Denna vecka kommer spenderas på Kungsgatan 5. Är jag inte där så är jag på jobbet eller sover hos min älskling.

Nu ska jag lyssna av låtarna från melodifestivalen, se om de kan vara något.

Ha det kära läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0