Biljetter bokade =D

Japp, igår bokade jag två biljetter till P!NK:s konsert i sommar på Ullevi.
Förbandet är Takida så det blir en super kväll tror jag.
Tror inte det är många biljetter, kanske hade jag tur som bokade då jag gjorde.
För 2 prisklassgrupper var fullbokade.
Resan kommer att ske med Hanna =) Det ska bli sååå roligt.
Dessvärre är hotellen fullbokade, samma helg som P!NK är så är finalerna i  Gothia Cup.
Jag hoppas att jag och Hanna kan få sova hos min kusin. Han bor i Göteborg.

Imorn ska jag fika med Lina, det ska bli kul. Vet inte när jag umgicks med henne  sist. Henne har jag saknat, hoppas det blir lite oftare nu när vi bor nära varandra.

Lägenhetn står still nu, jag har inte gjort mycket mer än dem låderna jag höll på med förra veckan. Måste ta tag i det imorn, det kommer antagligen gäster hit på fredag =) Och då måste jag ju visa den fina delen av lägenheten ;) Men jag ska till Ikea innan så jag ska nog lyckas.

Nu är det snart das för sängen, och det är så tråkigt. Johannes och jag har inte så mycket tid ihop längre. Han börjar jobba vid sju och jag jobbar till kvällen. Detta jobb. När kommer det bli bättre?

Godnatt kära läsare

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe ni kan sova på Achim camping :P

2010-02-18 @ 09:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0