IKEA och inte ett dugg klokare!

Var där igår igen. Bosse ville dit (Johanens pappa) så vi följde med. Tänkte jag skulle titta lite igen på möbler ock sånt. Men shit vad svårt det är. Sen har man inte en kassa att tag pengar av för att köpa möblre av, inte så mycket iaf. Kommer vara klar med lägenheten när man ska flytta igen eller nåt.

Det är inte bara möbler som ska införskaffas, näe det är adressändrig, bredband och tv. Och sånt kostar det med=( Det känns som lite många motgångar nu.

Jag har nästan hela lägenheten uppbyggd i huvudet, men hittar inte rätt möblre eller rätt prisklass. Jobbigt läge. 

Idag ska jag skriva på kontraktet iaf, men får nycklarna nästa vecka.
Sen ska jag jobba. 5 timmar i kassan.

Sen träning 20-21.30 lite sent. Jag har tröttnat lite på detta med fotbollen. 
Jag kommer ingenstans i utvecklingen, och träningarna är inte roliga. 
Kommer jag klara denna dal, eller tar jag mig upp på toppen igen?
 
Nu vill min mage ha frukost.


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Till toppen såklart;-)

Där du hör hemma. Syns i morgon.

2010-02-02 @ 10:09:33
URL: http://www.mashedkidneys.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0