Cup

Igår var jag och mitt lag på cup i Västervik.
Det var en träningscup, så det var ingen prisutdelningen eller nåt sånt.
Iaf vi kom trea av tio lag, tycker att det var bra gjort.
Jag gjorde två mål. Och så sprang jag in i ett materialrum, metallstängerna bara smällde där inne. Ni kan tänka er ljudet av nån som försvinner in i ett rum och det kommer "krasch" ljud. Hahah. Domarn såg förvånad ut när jag kom ut där ifrån.

Det blev lite segt i mellan åt, litel ånga pauser ibland och innan sista matchen fick vi vänta två timmar, och har man då spelat fyra matcher innan så blir man seg. Men vi vann matchen, det är huvudsaken.

Sen på kvällen kollade jag och Johannes på Kanada-Usa matchen. Shit vilken match. Spännande, jag trodde inte Usa skulle lyckas sätta in pucken innan tiden var ute. Härlig match. Som sagt eftersom man suttit mycket i pauserna på cupen så låg jag på golvet och tittade, vad så trött på att sitta, hur jag än satte mig så var det obevämt.

Idag åkta jag till min syster och Albin runt halv elva. Det var som alltid roligt hos dem. Jag skulle vara barnvakt på em. När maria åkte till jobbet tog jag en promenad med Albin ute. Det var delvis skönt. Det var skönare när jag åkte till dem. I och för sig så regnade det när vi var ute och gick, inte mycket, men lite gör det lite kyligare.

Efter besöket och halvdagen hos dem bar jag mig hemåt och började städa lite i lägenheten. När kommer jag bli klar? Man har ingen lust att hålla på längre. Jag har flyttat runt i 4 månader nu. Och blir det skola i höst så ska man flytta igen =( Usch, ordet flytta får mig att sjunka under marken. Så därför tänker vi på något annat =)

Så som att jag ska gå på bio på söndag med kärleken. Alice i underlandet blir det.
Imorn ska jag jobba och fika med Alexander. Hur länge sen var det inte man pratade med han. Det ska bli kul. =)

Mer tv.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0