Kalas och bowling

Yes, som jag skrev förut så var det kalas igår.
Det serverades god mat och god efterrätt.
Både morfar och Albin var nöjda med sina paket. Eller Albin var mer intresserad av annat vid presentöppningen ;)
På kvällen sen blev det bowling, det var redigt skoj. Jag kom fyra av sex. Killarna tog de första tre platserna, men jag var nog inte så långt efter i poängen.  Sen beslutade vi för att åka till Martin och Carro och forsätta festen där. Killarna drog vidare och hämtade alkohol, först hos Jeppe sen hos Johannes. Det var lugnt i början sen började vi med "nostalgi" kväll. Vi satte på den ena efter den andra musiken från old time. Härligt. Det var bland annat spice girls, dr bombay, westlife, vengaboys and you name it. Det var riktigt kul. Och Jespers tjej var jätte trevlig. Det var första gången vi träffade henne igår, hon bor i helsingborg nämligen.

Idag vaknar jag nästan av ett sms, där det står att det är träning. Jaha ja. Upp och hoppa, äta frukost, hämtaskorna i bilen och hem och byta om. Trodde vi var lediga idag pga att vi spelade match igår. Men det gick bra även fast man hade alkohol i kroppen, nu var det inte så mycket, men lite märkte man väl av det. Blev tröttare fortare.

Ikväll var Johannes och jag på Alice i underlandet. Det var bra, men vet inte om jag skulle se den igen. Johannes tyckte den var rolig.

Snart sängen, får se vad som händer imorn. Hör av er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0