Trötter.

Det är dags att sova tror jag. Är lite trötter känner jag. Imorse när Johannes gick till jobbet och sa hejdå var jag jätte trött och det värsta var att min klocka ringde en kvart efter det. SUCK!

Som vanligt har jag jobbat och har tre dagar kvar innan jag är ledig.
Men imorn innan jobbet ska jag passa Albin en sväng medans Maria klipper sig, sen åker vi hem till dem och äter lite lunch innan vi båda ska jobba. Det ska bli kul. Det är så kul att umgås med dem. Och Albin är mitt Charmtroll.

Städa
måste jag hinna med någon gång också. Får ev besök på fredag kväll. Vilket jag hoppas i och för sig :)
Men svårt att hinna när man knappt är hemma. Dem får nöja sig med hur det ser ut helt enkelt, fast i ett godkänt tillstånd ;)

På lördag blir det lite härligt påskfirande hos mamma. Det ser jag fram emot. Pia kommer hit också :) Alltid kul när hon kommer och hälsar på.

Nu väntar nog sängen, min älskling ville inte sova med mig inatt :( Eller rättare sagt hade inte tid. Får se om jag sover något bra.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: charoline

hoppas du sov gott iaf ^^,

2010-04-01 @ 11:46:07
URL: http://charolicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0