Östkusten here I come!

Imorn åker jag hemhem ( som vi ibland säger för att förstå om vi ska hem till våran stad).
Det ska bli kul, har inte sett Johannes påöver en vecka, och som vanöigt ska jag pussa en massa på Albin också.
Som för första gången ska gå till ett badhus. Jag, Maria, Isabell och Albin ska dit på fredag. Isabell har lov så det ska bli kul att få göra något med henne :)

Helgen blir till att träffa dom bästa :) Hanna med om hon vill svara i sin telefon ;)
Annars jobbar Johannes hela helgen. Det är lite trist, men å andra sidan hinner jag göra andra saker också.
Vet inte just nu vad det är, men det kommer alltid fram något :)

På fredag fyller även svärmor år, henne ska vi fira. Fast hon vill inte. Men vi andra vill :)

Resväskan är nästan packad och jag borde sova så jag orkar upp imorn..

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0