Full fart.

Dagarna går snabbt när man har skoj. Helgen i O-hamn var bra. Träffade min närmaste familj i fredags, vi åt god mat och god efterrätt, och pratade, och busade och spelade spel :) <3

I lördsags hade jag lunchdejt med Mo och Kimmy, coffehouse blev stället. Gott, tog som vanligt en nachosallad. Mm, den är så god :) Efter det var det hem och packa väskan och bege sig ut till Kicki och Mattias. Mattias fyller år idag, GRATTIS! Men iaf, han firades i lördags. Vi blev bjudna på varmröktlax från timmernabben och deras romsås. Mhm, det var gott det också. Jag har precis lärt mig äta lax ;) Vi stannade inte så länge då vi skulle åka hem till Skövde.

I söndags fick jag fina tulpaner och den nya marabouchokladen mango utav Johannes <3 Eller det var väl till båda, men jag tyckte ändå det var gulligt av honom :)

Tanken nu är jag ska plugga lite, tenta om två veckor, men jag är så trött. Usch. Inte nu, måste vara pigg!
Jaja, jag får göra mitt bästa ;)

Toodelu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0