HEJA!

Idag springer min älskling och svärfar göteborgsvarvet. Spännande hur det ska gå för dem. Jag håller iaf tummarna för de och att det går bra för de. HEJA HEJA HEJA!!

För tillfället så sitter jag med skolböckerna. Marknadsföring is the shit. Tenta på fredag. Kan inte sådär jätte mycket än men hoppas att jag lär mig en del på de dagar som är kvar.

Ikväll ska jag grilla med några tjejer fårn laget, längtar dit. Det är så jäkla gott att grilla och att vara i trevligt sällskap, men först ska dem vinna en match mot Hultsfred/vena :)

Vidare så håller jag tummarna för de som skriver omtenta i organisation och ledarskap. Jag hoppas verkligen att de klarar den här tentan, den är inte rolig att ha efter sig.

Det blev många att hålla tummarna för idag, men det gör jag så gärna :)

Och jag ska visst spela match imorn, min tränare hade bara glömt bort mig lite, men det är fixat nu och jag är gladare igen ;)

Ha det!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0