Uppdatering

I måndags fick jag ett samtal från Manpower, de ville kalla in mig till en intervju för eventuellt jobb till hösten, eller terminsjobb kanske man ska kalla det. Så igår var jag på min första intervju. Usch det var jobbigt innan. Alla frågor som snurrade runt i huvudet och vad hade jag för svar till det. MEN intervjun gick bra och till hösten börjar jag jobba på Swedbank i Mariestad och Töreboda då i kassa/kundtjänst. Jag ser fram emot det jätte mycket.

Annars så rullar det på. Tenta nästa fredag och den 1 juni. Alltså har jag idag exakt två veckor kvar av mitt första år på högskolan. Nice. Men som sagt innan jag kan fira det ska jag skriva minst GODKÄNT på tentorna ;)

Till helgen ska jag vara i Oskarshamn :) Konstigt? Näe, ni börjar väl bli vana med min korta frånvaro ;)
Och på fredag ska jag fira min älskade syster Isabell som fyller hela 10 år!!! Det ska bli mysigt.

För tillfället sitter jag och väntar på Johannes, tanken var att åka till Oskarshamn nu ikväll/natt men jag tror att han fortfarande är kvar i Lidköping och jobbar. Alltså lär vi nog inte åka nu.

Aja godnatt och simma lugnt :)
Kram

Kommentarer
Postat av: elin

Yeah uppdatering! Det gillar vi. Återigen Grattis till jobbet! :)

2011-05-19 @ 19:07:39
URL: http://hennessanning.se
Postat av: Anonym

Grattis Sara du är bara bäst!

2011-05-19 @ 22:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0