Blää för engelska artiklar

I skolan håller vi på med en seminarieuppgift, den ska vara inne på fredag. Imorn är alltså näst sista dagen att skriva. Men nu sitter jag och mina två gruppkompisar hemma var och en hos sigoch läser på en artikel som vi ska använda oss av imorn, och jag kommer ingenstans. Det jag läser går in och ut lika fort. Hur ska detta gå?



Fick även ett tråkigt besked igår. Min chef på Swedbank gick bort i helgen i en MC olycka.
R.I.P Eddie Sandberg.
Beskedet kom som en chock och på fredag ska jag jobba, undrar hur det kommer kännas. Vad ska man säga till kunderna som frågar efter han? Oh, det känns som att det kommer bli tungt.


Idag var jag också hos en läkare och kollade upp mitt eksem på benen. Läkar´n verkar veta vad han prata om så jag får väl hålla tummarn på att det hjälper. Fick ett recept på en salva och tabletter. Och utöver det så behöver jag en vanlig lotion/salva så hela kalaset på apoteket gick på ca 500 kr. Det är härligt...


Näe, vidare till artikeln...................

Kommentarer
Postat av: Maria

KRAM!

2011-09-14 @ 22:45:57
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0