FYRA ÅR!

Igår hade jag och Johannes fyra år tilsammans. FYRA ÅR!! Det är lång tid, men det är ändå bara början :)
Hur vi "firade"? Gick upp runt halv tio, åt frukost, gjorde oss iordning, åkte och slängde skräp, gick in på Eriks hjälpen, handlade, åkte hem och lagade mat, jag åkte och spelade match, Johannes kollade, åkte hem och lagade god mat och njöt av varandras sällskap resten av kvällen :)
Johannes fick också en liten present av mig, även fast vi hade sagt att vi inte skulle ge varandra något.Men jag lyssnade med öronen stängda och köpte något i alla fall. Han fick en "101 öl du måste dricka innan du dör" bok (jag visste att han ville ha den). I boken är det då 101 öl och till varje öl så står det lite om den, hur man dricker den bäst, kyld, rumstepererad och så skriver man vad man tycker om ölen när man druckit den. Han blev glatt överraskad och det var meningen :)
 
Han har mycket kärlek, är omtänksam och är alldeles alldeles.... underbar! Mitt stora HJÄRTA! <3
 
Nu sitter han i bilen och är påväg tillbaka till Oskarshamn :( Det är alltid kämpigt att hålla tillbaka tårarna när jag vet att han ska åka. Jag går liksom med tårarna precis bakom ögonlocken när jag vet att det börjar närma sig hemgång. Men som vi räknade ut, det är bara nästa helg och helgen därpå kvar sen är jobbet slut och vi får vara tillsammans på heltid :) Tummen upp!
 
Nu tänker jag köra lite hemmaspa innan sex and the city filmen börjar.
Ha det!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0