Ja men nu ska ni få höra :)

Ikväll lagade jag och Johannes en riktigt god middag. Vi köpte hem rostbiff i veckan och ikväll slog vi alltså till med att laga det :) Det blev riktigt gott. Johannes kryddade den med vitlök, salt och peppar. Till det hade vi klyftpotatis, paprika ock lök i ugn också med någon god kryddblandning :) Jag gjorde också min egengjorda sås där jag använde skyn från köttet och det var första gången min sås smackade gott. Innan har det smackat vidrigt så pulversås är något man hittar i våra skåp ;) men nu kanske det kan bli ändring på det :) Egengjord sås är så mycket godare:)

Annars har dagen gått åt till träning, tvättstuga och styr här hemma, såna dagar behövs visst också?! :O
Samt att jag fick ett infall om att jag vill ha mammas söndagsmiddag (så mamma nästa gång vi kommer hem mottages det tacksamt :D).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0