Minigolf och bad

När himlen blev blå och regnet försvann tog vi en tur till Oknö och spelade lite minigolf. Jag, Johannes, Kerstin och Isabell, och jag fick se mig besegrad för andra gången av Johannes och Kerstin. Ja, jag vet att man inte ska skylla på något, men jag blir ofokuserad ibland och stå och sikta och hålla på är inte riktigt min grej. Jag vill bara slå iväg bollen och hoppas på tur ;) men jag får jobba med fokuseringen tills nästa gång. Efter golfen värmde solen fortfarande så vi åkte ut till Stångehamn och tog oss ett kvällsdopp. Inte jätte jätte skönt men bada gick det att göra :) Har precis kollat klart på "Nobels testamente" av Lisa Marklund, den var bra. Har ni tänkt att se den så tycker jag att ni ska göra det :) Klockan har slagit 9 juli och jag tror att det är dags att knoppa! Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0