OMG!!!

Fick idag veta ett tentaresultat, VG i externewdovisning - check!
Det trodde jag inte, men jag blev sjukt glad! Jag fick handsvett, så glad blev jag (jag har typ aldrig handsvett annars). Ja och tidigare i veckan fick jag veta att jag klarade omtentan i Statistiken, vilket jag såklart också blev jätteglad över :)
Nu väntar jag i den sista tentan och håller spänt mina tummar för den kändes inte lika bra som de andra två.

Igår tog kära kusinen Sandra studenten, massa grattis till henne! Hoppas att hon blev firad ordentlig! :)

Idag blir det att servera på en 30årsfest med bästa Mo!

Ha en bra helg!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh Grattiiis! Vad bra du är!!! :) <3

2012-06-09 @ 19:18:54
URL: http://hennessanning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0