Kycklinggratäng och brottning

Har idag varit ledig från föreläsningar, men det betyder inte att jag är ledig. Näe, det är massa att lära sig i både statistik och marknadsföring, så jag har varit en stund i skolan och pluggat. Lär jag mig något? Än så länge är det segt och i statistiken är det mycket om förståelse och räkneformler.

Idag lagade jag min kära vän Hannas kycklinggratäng, väldig god, och till det blev det bulgur.

Snart väntar brottning med laget. Tre gånger kvar, tack. Det är inte så roligt. Roligare träning har jag gjort, det positiva är väl att det är bra fysisk träning.

Annars då? Jo, jag vill åka hem till hamnen för jag saknar familjen väldigt mycket nu. Varken träffat eller knappt hört från dom i en månad nu :/ Men kanske att det blir hemresa på lördag eller nästa fredag :)

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Maria

KOM HEM! Vi saknar dig! Jättefin bild på dig. Många kramar. Jag älskar dig!

2012-03-01 @ 23:31:45
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0