Tiden är inne igen...

Japp, denna tid som jag är i nu måste vara den/dom roligaste på hela året. Ångest, stress, ser ut som skit ( både jag och hemmet) Laga mat, vad är det? Träna?
Nej inget får komma emellan, jag går med tunnelseende och öronproppar allt för att inte tappa fokus. Så varför utsätter jag mig varje gång? Jo för att min självdisciplin vecka 1 är noll fram till 7 dagar innan då den på en natt lyfts till skyarna och mer där till, eller jag börjar känna att nu är det dags att låsa in mig.

Jag pratar så klart om denna HÄRLIGA tentaperiod jag är inne i just precis nu! Magen är inte min vän, vilket jag på ett sätt kan förstå. Jag är super stressad. Känner att jag knappt har tid att sova för då missar jag för många timmar som jag egentligen kan plugga på. Jag måste verkligen lära mig att vara med från början! Skärpning Sara!

Godnatt alla kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0