Nu är det nära!

Två dagar kvar! Om exakt två dagar sitter jag med en cider i handen och njuter av att år 2 är över.
Så skoltrött nu och motivationen, den har redan tagit semester.
Och bättre med motivationen blev det inte när jag fick veta att jag får vänta ytterliga 18 arbetsdagar innan jag får veta ett tentaresultat, det skulle annars kommit ut idag. SUCK!
Däremot fick jag motivation till att städa lägenheten, det behövdes om jag säger så.

Fotbollen, ja där går det inte så bra. Vi har vunnit en match och förlorat fyra eller fem. På söndag är det match igen och då bara måste vi vinna så vi får lite motivation till laget, vi behöver det.
Efter matchen sätter jag mig i bilen och rullar mot min hamn, äntligen! Jag har inte varit hemhemma på ca en och en halv månad så det ska bli skönt att få träffa alla :) Som jag längtar :)





Kommentarer
Postat av: moster eva

Vilken fin bild! Vacker som vanligt.

Hoppas vi ses nåt när du är hemma sen.



Kram från mig o Kenneth

2012-05-31 @ 07:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0