2 november 2012

Har precis sagt hej då till hjärtat som åker till Gran Canaria tidigt imorgon med sin mamma, syster och systerson. Och jag saknar han redan. Åh inte förrens nästa söndag får jag pussa på han igen :( Men jag hoppas att dom får en underbar semester med mycket sol och bad :)

Ja, och varför jag inte är med på resan är för att jag har mycket i skolan och inte riktigt kan släppa den en vecka.
That's life as a student ;)

Resten av fredagskvällen får spenderas med sista boken i trilogin från EL JAMES, fifty shades freed :) en bra trilogi, det är mycket snusk men en fin kärlekshistoria bakom. Läs den om tanken slagit er att ni vill läsa den och har den inte gjort det, läs den ändå :)

Guten nacht :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0