Hej fredag

Som jag har längtat efter dig. Eller? Sen tentan i onsdags har det känns som att det varit fredag både en och två gånger innan idag, den riktiga fredagen.

Idag känner jag mig på ett strålande humör så jag tror inte ens, städa lägenhet kommer få humöret att försvinna ;)

Igår var jag hos frisören, hon kom ihåg mig trots att jag inte varit hos henne sen den 14 februari :O och då var det första gången jag var hos henne! Men nu ska jag skärpa mig, var tredje månad är det som gäller. Så att jag kan få långt hår, om det nu är det jag vill. Åh just nu är jag i ett sånt där läge där jag inte vet riktigt vad jag vill med mitt hår. Långt, kort, en viss frisyr? Tufft val!
Mitt hår var även i behov av lite ny hårfärg så det slängde jag i igår i håret. Så nu är jag som en ny människa :)

Ja, och så fixade jag naglarna igår också. Jag köpte två nya igår från Isadoras höst/ vinterkollelktion. Och snacka om att jag hade svårt att välja färg, alla färger är ju snygga, men jag kom tillslut hem med ett grått och ett oranget :)

Ha en bra och trevlig helg. Hjärtat kommer hem idag och det tycker jag om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0