Bästa helgen på länge

Och det var för att mamma, Isabell, Maria, Albin och Johannes kom. Dom kom fredagkväll och istället för att laga mat (och för att jag är lat) så åt vi pizza. Efter det blev det soffhäng och godisätande :)
 
Lördagen var vi uppe med tuppen, sju tror jag klockan var när jag slog upp ögonen och hörde ljudet utifrån vardagsrummet där dom andra hade sovit (inte Johannes, han sov såklart hos mig). Klockan sju var Albin alltså igång och pigg som bara den ;)
Dagen spenderades sen på stan och det blev några timmar med shopping. Sen var det hem och slöa ett tag, vila fötterna innan vi bar iväg mot kvällens äventyr. I Skövde anordnar man nämligen en "Matfestival" sista helgen i augusti. Man köper då ett häfte matkuponger så går man runt i park där restauranger och annat matfolk "bjuder" på en maträtt och så kan man smaka på det man är sugen på att testa. Man kan välja på pasta, vildsvinskebab, texmex, hummersoppa, friterad banan med glass. Ja, det finns mycket att välja på och gott är det också :) I alla fall det jag åt. I samband med den här helgen så finns det även några karuseller så det fick det bli också, mest för Albin och Isabell.
 
Söndagen gjorde vi inte så mycket, jag åkte iväg och spelade match efter lunchen och familjen begav sig tillbaka till Oskarshamn :( Men trots det så är jag väldigt nöjd med helgen och jag älskar att ha familjen nära mig <3 Jag hoppas att det inte dröjer allt för länge innan dom är här igen :)

Kommentarer
Postat av: Johannes

Jag kommer åtminstone snart om det är till någon tröst :)

2012-09-05 @ 23:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0