Yayayay yayay yy

I fredags kom resultatet som jag har har varit så orolig över att få. Beskattningsrättstentan kom ut då. Ohhhhh Myyyy, jag KLARADE TENTAN!! Det trodde jag inte. Helt ärligt så började jag gråta när jag hade kommit hem efter att jag hade skrivit tentan just för att det gick så jäkla dåligt och jag hade ångest över att jag skulle få läsa och skriva kursen i januari nästa år. Så när jag på fredagsförmiddagen gick in och kollade om resultatet hade kommit stod där ett G :) Åses mormor sa att mina ögon talade för hur glad jag var :) Det var verkligen en sten som lättade!
 
Sedan i onsdags är jag i Luleå. Åse är härifrån och vi har fyra intervjuer här uppe som ska genomföras. Det är väldigt fint här. Det är härligt vårväder med mycket snö på tomter och trottarer men inget på vägarna. De har också en "isväg". Där är folk ute och promenerar, åker skridskor, längdskidor och skoter. Man kan då ta sig till en holm och grilla eller köpa lvarm choklad, våfflor eller korv. Så igår åkte vi skoter på isvägen och bakom Åse får man verkligen hålla i sig ;) Men det var en väldigt mysig och härlig förmiddag :) 
 
Idag sitter vi och skriver på exjobbet och på en inlämningsuppgift som ska in om en månad. Sen när har jag gjort något en månad innan det ska in? Bruakr snarare vara så att jag sitter kvällen innan och svär och är sur för att jag inte gjort det tidigare och för att jag inte vet hur jag ska gå till väga, men nu slipper jag det bekymmret och Johannes kan få ha en glad tjej hemma :) 
 
 
Wooooop
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken lättnad för dig Sara att tentan gick vägen, nu kan du släppa den, skönt att höra att det andra arbetet också flyter på. Ha det så bra, kram.

2013-04-08 @ 15:50:43
Postat av: Elin

Grattis Sara! Du är bäst!! :) <3

Svar: Tack! Du ska bara veta vilken lättnad det var! <3
Sara

2013-04-09 @ 14:02:20
URL: http://hennessanning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0