Äntligen!

Ja, det är mycket plugga nu för tiden. Är det inte examensarbetet så är det beskattning eller kredit och obestånd. Än så länge är det kul, det kanske är motiverande att det bara är ett halv år kvar eller så tog det mig helt enkelt två och ett halvt år att börja tycka om att plugga :P Näe, jag är nog bara inne i något konstigt tillstånd ;) 
Idag har jag suttit i skolan och plugga kredit och obestånd, förberett svar på frågor som vi ska gå igenom på föreläsningen nästa vecka. Helt otroligt att jag har sån framförhållning, en hel vecka innan! :O 
 
För ett tag sen beställda Johannes ett kit med sminkborstar och idag kom dom. Jippie!! Jag är riktigt sugen på att göra en make up nu, men jag väljer att bara titta på dom ikväll så får det bli en make up imorn :) 
 
Kvällen till ära blev det spaghetti och köttfärssås och gladiatorerna, är det fredag så är det :) 
Lyxade till det lite med popcorn med smör på också ;) Mumma. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0