Det börjar bli verkligt :)

Ibland klagar vi på att tiden gåååår såååå himlans saaaaakta och ibland klagar vi på att tiden går så himlans snabbt att vi knappt hinner knäppa med fingrarna. Och jag har haft många sådana stunder under mina två och ett halv år på högskolan och i Skövde. Och allra mest nu tycker jag att skolan går väldigt snabbt. På måndag börjar jag och Åse vår resa mot vår slutdestination: examen i ekonomi med inriktning affärsjuridik. Det är med skräckblandad känsla jag tar första steget in på vår resa. Det kommer garanterat att bli en tuff vår med blod, svett och tårar. Och nu när jag skriver det här blir jag nästan pirrig i kroppen. Examen. Så stort. Men jäklar vad jag ska kämpa för det här!
 
Innan examen börjar har jag en tenta att klara av. Så det är tuffa dagar fram till lördag i och med att jag hade tenta igår också.
 
Något annat som satte en glimt i vardagen var att jag fick hem min palett från Nelly :) Så när denna tentaperiod är över och jag blir människa igen ska jag experimentera lite :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0