Jag har blivit med Mac :)

I fredags när jag kom hem var jag på ett alldeles gott humör. Innan jag gick hem från skolan hade jag och Åse precis skickat in inlämningsuppgiften som skulle in. Vi kände att vi var nöjda och det gör att humöret är lite bättre :) När jag kommer hem tar jag upp min dator, pysslar lite och när jag är mitt upp i att skriva ett mail så dör min dator. Den DÖÖÖÖR! What the fu*k! Inte nu. Det här händer inte. Vad gör jag nu? Försöker få igång den och efter några tryckningar går den igång. Jag börjar om på mitt mail när datorn är redo att användas igen. Den DÖÖÖÖR! IGEN! Det goa humöret är borta. Får igång datorn ytterligare en gång och då var det bara att fokusera på att föra över lite filer på USB, fick över lite, men inte alls mycket. Förhoppningsvis går det att kopiera hårddisken. I alla fall sen dess har min dator varit död. 
Så både i fredags och igår var jag runt i olika butiker för att hitta en dator som jag ville ha. Kampen i huvudet har varit tuff, Mac eller Pc? Vad vill jag ha? De jag har frågat har alla sagt att Mac är bättre än Pc, mer dator för pengarna. Phu, hur ska jag göra? Idag kom jag i alla fall hem med en MacBook Pro :) Och jag är super nöjd, än så länge har jag inte ångrat mig. 
 
All kärlek och tack till bästa mamma och Kari som bidrog med lite pengar till datorn.
 
 
 
XOXO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0