Ännu en kväll ensam

Yes, nu sitter man här ensam igen. Jag börjar känna mig lite less på det här.
Jag kan inte ens säga när vi umgicks sist eller när vi gick och la oss tillsammans. Tråkigt men sant.
Hoppas det han gör, blir jäkligt bra.

Ikväll har jag städat undan Ikea påsen jag hade med mig från mamma häromdagen. Det var ännu mer kläder som skulle få plats i detta lilla hem. Jag vill ha ett större hem nu!!
Samtidigt tittade jag på "Matte söker husse" eller om det var tvärtom. Den var bra. Min typ av film.

Imorn kommer mamma, Maria, Isabell och Albin hit. Vi ska äta och umgås lite. Det ska bli kul.
Jag ska bjuda på tacos, det kan man väl inte misslyckas med hoppas jag sen blir det lite annat smått och gott.

See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0