När kommer vintern?

Idag när jag gick till skolan var det blås och regn, jobbigt. När jag gick hem var det grått och blött på marken, redigt oktoberväder tänkte jag då. Sen tänker man helt plötsligt på vilket datum det är. 26 november. Och det känns som om hösten precis börjat. Det är ju nu det brukar vara kallt och halv blask ute. Inte för att jag saknar det. Men nu känner man att man väntar på att snön ska falla ner. Sen när jag gick till jobbet runt 14,00 då kändes det helt plötsligt som vårväder. Ge mig julkänsla tack.

Hade det andra provet i desktop, kändes bra. Bättre än dem senaste gångerna jag gått därifrån. Nu är det bara att vänta på resultatet.

Jag är så sugen på att göra en tatuering nu. Funderar på en text, som vanligt blir det att rådfråga med syster om det. Vill ju beställa en tid och ha något att vara spänd över ;)

Inhandlade även min andra julklapp igår förresten. Denna gång till Isabell. Något bra man hittar ute på marknaden blir julklapp.

Imorn ska jag och Johannes umgås, undrar vad vi ska hitta på.. Haha som vi sa förut. Vi äter och sover ihop. Måste ju göra något mer än det. Vi får sova på saken.

Nya låten är Kesha-tik tok. Lyssna på den=)

Hejs svejs


Kommentarer
Postat av: Martina

Hej på dig! Här är det också höst, undrar när vintern kommer? Haha. Håller på smäller av ute om jag har vinterjackan på mig, så varm! Hur går det på jobbet? Är du bara i charken nu? Saknar dig!



Kram kram

2009-11-29 @ 21:08:17
URL: http://rosaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0