Full Rulle

Har inte hunnit blogga den senaste veckan, det har varit jobb, träning, tv, utbildning med mera.

Men aif i onsdags så fick jag en vattenkokare av Johannes, det var mycket snällt av honom. Undra om det var i eget syfte. Han dricker te och jag har ingen vattenkokare så han har fått koka på spisen ;P

I torsdags bjöd jag först mamma på mat, sen kom morfar och Myrna förbi och fikade och kollade min lägenhet. Fick en strykbräda i inflyttningspresent, Tack ! Först hade dem också köpt en vattenkokare så när jag sa det till mamma fick hon ringa dem och säga att jag redan fått. Båda skaerna är välbehövliga =)

I helgen har det varit kalas och lite fest. Vit helg för min del. Hade match på söndagen.
Vilket inte gick så bra, det var inte särskilt kul heller. Mina tränare vill ha mig som kedja, vilekt inte jag vill och ändrar inte dem de beslutet ska jag överväga min fotboll. Det är ingen rolig fotboll att vara kedja. Usch!

Nu ska jag jobba. Sitta i kassan från 9-18 vilket hästpass alltså. Måste även gå och få massage börjar få problem med axeln från jobbet.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0