Hem ljuva hem

Idag har jag jobbat (mycket ovanligt) Inte!
Det har varit full rulle så när vi väl fick gå hem var det väligt skönt.
Kom på i slutet va arbetspasset att jag är ledig ända till torsdag nu.
Härligt. Hoppas det blir lite badhus med Albin och Maria.
Ska gå på kurs två kvällar med så helt ledig så är jag inte.

Imorn är det kalasför min kära morfar och systerson.
Kul att träffa alla, mindre kul att vi har vår första träningsmatch imorn. Typsikt.
Och eftersom att min familj och jag inte delar det intressent sitter jag snällt kvar på kalaset.
För den här gången.

På kvällen blir det bowling på the big bang, det ska bli kul. Det är så fräscht och häftigt där ;)
Hoppas jag vinner ;)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0