Plock och Fika

Ja, idag tvättade jag lite till och plockade lite till.
När blir man klar i en egen lägenehet, känns som jag kan hålla på i all oändlighet. 

Innan jobbet och fikan idag gjorde jag en kyckling och pasta rätt.
Utan en receptbok, och det gick bra. Tummen upp för mig!

Klockan tolv träffade jag Alen för att fika, det var evigheters evigheters sen.
Men det var roligt. Jag bjöd han för att han fyllde år förra veckan ;)

Klockan två stämplade jag in på jobbet, och var där till stängning, likså blir det imorgon.
Stängning, fast då är jag på golvet de sista yvå timmarna.

Nu ikväll har jag bara slappat och tänkt på vad Kenneth sa.
Jobbigt. Han gav mig en tankeställare. Jag som var så bestämd innan på hur jag skulle göra.

Hur ska jag kunna sova inatt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0