Helgen redan över :(

Vad fort tiden går när man inte vill att den ska gå fort.
Johannes kom till mig i fredags kväll. Stackarn fick sitta och köra i värsta ovärdret så det tog sin tid att komma hit.
Men straxt efter 20.00 var han här och då bjöd jag på en god lax som jag gjorde i ugnen :) Gilla matklubben!

I lördags åkte vi in en sväng mot centrum. Jag köpte mig en vinterjacka, hoppas att den ska vara tillräckligt varm så att jag slipper ha flera tröjor på mig samtidigt. Jag fryser extremt mycket!
När vi kom hem så la vi oss i soffan och kollade på en film, mysigt :)

Idag hav vi fixat lite till i lägenheten, eller Johannes har gjort lite dom andra dagarna också, men inte lika "stora" jobb som det annars har varit, vi har kommit till dom där småsakerna som ska fixas nu. Det är skönt :)
Snart är även kartongerna borta, yes!

Och helt plötsligt vart det sen eftermiddag och Johannes var trungen att åka. Och det jag har lärt mig med det här att han jobbar i Oskarshamn är att jag inte är någon som vill ha distansförhållande. Varje gång han åker härifrån är det svårt att hålla borta tårarna. Men det blir inte så många nätter ensam, som det ser ut nu åker jag till Oskarshamn på onsdag :) Och då får jag även träffa min älskade familj <3

 DU och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0