Plugg Plugg

Jaha, då börjar vi tjatet igen om att det är en månad kvar till tentorna. Härligt. Jag bara måste klara de här två sista tentorna på första försöket för då har jag klarat mitt första år på högskolan med godkänt på alla tentorna PÅ första försöket. Det kanske verkar lite löjligt, men jag är väldigt nöjd att jag gjort så bra ifrån mig. Den är inga små prov vi har om jag säger så.

Idag har jag pluggat marknadsföring, jag sitter och lyssnar på streamade föreläsningar för att få ner yttligare anteckningar pluas att jag inte gillar att läsa i boken då den är på engelska. Men som tur är har jag en pojkvän som är sjukt duktigt i engelska! :)

Johannes tycker att mitt skrivbord är rörigt, för jag plockar ju inte iordning efter mig, utan jag kan lika gärna gå ifrån det utan att tänka på att "städa". Ska det inte se ut såhär när man pluggar? ;)
 

Nu har jag börjat cykla till skolan, det blir ca 1,2 mil fram och tillbaka. Jag är nöjd, plus att det är roligt att cykla. Igår cyklade jag fyra gånger, alltså 2,4 mil, första dagen jag börjar cykla på länge. Så idag när jag skulle cykla till skolan hade jag lite lite ont i baken ;) Hahah.

Nehe, tror jag måste röra lite på mig. Jag har suttit framför datorn några timmarna nu. Och snart är det tv och då kommer jag sitta igen. Så jag ska upp och gå runt i lägenheten.

KRAM alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0