Svärmor räddade påsken!

På påsk då ska man äta påskmat, alltså köttbullar, prinskorvar och potatis/potatisgratäng samt dricka påskmust. Familjen min hade valt fisktema denna påsk. Urk! Jag åt på åströms med härliga tjejer på påskafton.
Hela påskhelgen har vi sovit hos svärmor och hon har märkt mitt misstycke till denna påsk, så igår efter jobbet handlar hon hem färs och prinskorvar. Går hem steker köttbullar, nu skulle jag ju iväg men vi åt lite påskmat idag istället :) Herregud så gott det var. Jag kommer ALDRIG tröttna på det! :) 

Utav mamma fick jag ett påskägg, det är fortfarande viktigt! ;) Och infaller påsken såhär nästa år alltså efter min födelsedag så får jag påskägg då också, men då blir det också mitt sista. I alla fall från mamma.

Imorn väntas match och seriepremiär med Skultorp. Gött!
Så nu måste jag vila alltså sova.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0