18 Januari 2011

Idag har vi börjat med vårterminen i skolan. Vi hade en 45 min. introduktionsföreläsning i kontraktsrätt på morgonen. Sen var det bara att åka hem igen. Så jag var hemma ca 9.30, då låg Johannes fortfarande och sov. Vilket resulterade i att jag fixade frukost till honom. Som jag la på en bricka och sedan gick in till honom och väckte honom. Lite smått yrvaken, och han hade gärna sovit längre. Han har varit seg hela dagen. Frukost på sängen verkar inte vara så bra trots allt. Vad vet jag, jag har aldrig varit med om det :O

Vid 21.00 ikväll ska vi på bio. Inviga biografen i Skövde. The tourist ska vi kolla på, hoppas att den är bra :)
Och att vi inte somnar, för att jag har också känt mig slö idag. När gick jag upp halv sju senast? Som jag gjorde idag? Det var alldeles för länge sen, så jag minns helt enkelt inte! (precis som att jag har fått frukost på sängen, vilket Johannes hävdar att jag har ;) )


 2 år 5 månader idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0