Pusskalas

Det blir en snabbvistelse till Oskeshamn i helgen. Åker när Johannes slutar jobba ikväll/natt.
Han fick en tandläkar tid imorn. Jag tyckte väl att det var lite osmart att ta en imorn när vi ska hem nästa helg, men det visste han ju inte. För att han frågade nämligen idag när tanken var att åka hem nästa gång igen, då sa jag nästa helg, William döps då. Jaha, är det nästa helg? JA! Hahaha, hade han vetat det hade han kanske kunna lägt sin tandläkar tid då, men men sån är han ;)

Dagen till ära har spenderats lite på gymmet, lite i skolan och en del hemma framför datorn än så länge, men ska snart förflytta mig till soffan :) Och imorn då står det pusskalas på schemat :) Min goseplutt! Sen blir det även lite middag hos mamma <3

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0