Back in town

Jag är nu tillbaka i Skövde, denna gång för att stanna. Jobbet är som sagt slut och nu är det fotboll och (snart) skolan som gäller. Dock är jag här utan Johannes, han är kvar i Oskarshamn och jobbar så att han kan försörja oss ;)
 
Ikväll snörde jag på mig fotbollsskorna igen inför första fotbollsträningen på höstsäsongen. Det var en bra första träning och i slutet var jag lite seg i benen. Jag har väl kanske inte legat på topp med egenträningen :O
Men efter några träningar ska jag nog vara i hyfsad form igen ;)
 
Nu både vill jag och inte vill gå och lägga mig. Jag är som sagt trött och seg i kroppen och knoppen men det känns så tråkigt att gå och lägga sig själv. Och då är det lättare att dra ut på gå-och-lägga-sig genom att kolla på tv eller något.
 
Jag vill tacka min kära storasyster som har gjort om min bloggsida. Jag är jättenöjd!! Jag kände att det var dags att göra om den och tydligen hon också, för utan att nämna något om det till henne, så gjorde hon det bara :)  
Love <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0