En toppen visit i Oskarshamn

Ja, äntligen har jag varit hemma i mitt Oskarshamn. Har umgåtts mycket med både familj och vänner :D

Lördagen blev en snabb sväng med Mo på stan, sen hem och äta lite med pojken. Därefter drog han och repade med sitt band och jag gick till Mo, tog en öl sen gick vi vidare till Sara. Där blev det lite spel, dans, skratt, alkohol med mera med mera! Alltså en toppenlördag! Tummen upp!

Söndagen bjöd bästaste mamma på mat, eller jag bad om det i princip. Men jag har saknar hennes goda mat och snäll som mamma är så lagade hon en god middag OCH godaste citronglassen! Tack kära mor!
På eftermiddagen följde jag med hem till Maria och umgicks lite med henne, Albin och Isabell :) det var kul och jag fick massa kramar och pussar utav Albin :) Han somnade sen gott vid min sida i soffan! Sötnosen!
Idag har det varit stoj och stim med Albin. Vi har lekt ute, kollat på film, pruttttattt masssssssssa med pruttkudden och myst :) kvällen nu var jag och Johannes hos Mo och kollade på hockeymatchen mellan Rögle-IKO där IKO fick storstryk, det var lite synd!

Imorn lämnar jag kära familjen, älsklingen och staden för att ta mig hem till Skövde och börja med tentaplugg, vilket jag inte alls känner för!!

SeS igen till PÅSK! :)

Med kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0