Blurr blurr

Igår fick vi ett tentaresultat och jag blev superglad och superchockad. VG stod det men fina stora bokstäver :) Externredovisning IV är nu avslutad och klar. Idag vet jag också att den andra är rättad och klar, nu ska den bara föras in i systemet och det är med spänning jag väntar på det resultatet, det kan verkligen gå hur som.
 
Examensjobbet rullar på ganska bra, tror jag. På tolv dagar har jag suttit med det tio dagar så det är hårdkörning nu. Inlämning varje vecka. Imorn är det andra inlämningen som ska in och på onsdag är det inlämning igen. Jag och Åse träffade vår handledare igår och det var skönt att höra att han tyckte det var bra skrivet. Sen är det självklart inte färdigt utan det som lämnas in nu är mest utkast, men det blev ändå en bekräftelse på att vi inte är helt ute och cyklar.
 
Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Lena

Bra jobbat Sara. Jag sliter också med inlämningsuppgifter, men dina är nog på en liten annan nivå. Kram

Svar: Tack :) Åh jag vet hur det känns, hoppas det går bra i alla fall :) Kram
Sara

2013-01-25 @ 07:39:36
Postat av: Elin

Grattis Sara! Du är så duktig :) <3

Svar: Tack :) Åh det är du med. Du är en kämpe <3
Sara

2013-01-26 @ 11:42:44
URL: http://hennessanning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0